החברה העירונית ראשון לציון, תרבות, ספורט, נופש - עמוד הבית

אזור כפתורי הרשמה לפעילויות החברה
סוף אזור כפתורי הרשמה לפעילויות החברה

טיול אופניים לנחל פרצים ים המלח

שבת 5:30 לפנות בוקר ראשון לציון נפגשים 22 רוכבי אופניים גברים ,נשים וילדים בחניון הרכבת ראשונים לבוקר קסום לטיול אופניים מדברי בנחל פרצים ים המלח.

המסלול ידוע כאחד מהמרהיבים הקיימים בישראל לרוכבי אופניים.נסענו בשיירת רכבים עמוסים באופניים וציוד רכיבה וכמובן בציפיה והתרגשות מהצפוי לנו בבוקר קסום זה.

הגענו בשעה 8:00 בבוקר לנק׳ התחלה בשפך הזוהר שבים המלח והתחלנו ברכיבה לכוון נחל פרצים.ביקרנו בנחל פרצים וראינו את סלע הקטר הגדול  ומשם נכנסנו בנקיקי הנחל עד מערת הקמח הידועה, משם המשכנו במישור עמיעז עד לטיפוס הרים למצפור הר סדום.

הטיפוס למצפור כלל מס׳ עליות מרשימות שאפילו הילדים עמדו בו בגבורה. מהמצפור גלשנו חזרה בירידות עד לנחל סדום. נחל סדום ידוע כלונה פארק של מדבר יהודה, זהו נחל שכולו במגמת ירידה וכולו מתפתל ואדמת הנחל ידוע ביחודו עם אדמת פודרה.

גלשנו בנחל עד לנקודת מפגש עם נחל פרצים (המסלול מעגלי) ומשם חזרנו מלאי אנדנלין אל הרכבים ובציפייה לטיול הבא בעוד שבועיים בנחל הירקון המזרחי